Het aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Dronrijp, Nederland van Marije Spinder - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Dronrijp, Nederland van Marije Spinder - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen...

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg Marije

01 Juli 2016 | Nederland, Dronrijp

Het is weer zover, na 3 jaar kan ik mijn reisblog weer nieuw leven inblazen! Na al die tijd vond ik het wel tijd worden voor een nieuw avontuur, deze keer naar de USA…

Mensen die mij kennen, weten dat ik altijd van paarden heb gehouden en nu ik ben overgestapt op western, ben ik er nog meer mee bezig. Het is dan ook mijn droom om op een Amerikaanse ranch te werken en als een echte cowboy over te prairie te galopperen, en deze droom wordt nu een beetje werkelijkheid! 5 juli stap ik op het vliegtuig naar de Verenigde Staten, om precies te zijn naar Otto (NY). Hier zal ik verblijven op de R&R Dude Ranch, de guestranch van een vrouw genaamd Alice. Ze hebben zo’n 25 paarden die ze gebruiken voor onder andere dagtochten, buitenritten en ponykampen en ik mag helpen met de verzorging en het rijden van deze paarden!
Deze keer zal ik niet 11 maanden, maar 6 weken weg blijven, maar dat maakt het niet minder leuk en spannend. Ik heb al contact gehad met Alice en met andere mensen die ook komen helpen op de ranch deze zomer en hoewel ik alleen maar positieve verhalen heb gehoord, weet je toch pas wat je echt kunt verwachten als je er bent…

Het aftellen is inmiddels begonnen en ik heb er onwijs veel zin in! Via deze blog zal ik weer proberen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van mijn avonturen, dus houd mijn facebook in de gaten!

  • 01 Juli 2016 - 09:14

    Annie Spinder:

    Hoi Marije, heel veel plezier in the USA. Ik denk dat the horses je daar met open voor benen zullen ontvangen. Leuk avontuur dat je weer aangaat. Groetjes Annie

  • 01 Juli 2016 - 10:50

    Lucas En Ypie:

    Marije heel veel plezier in de Verenigde Staten en geniet er van. Wij zullen je volgen via deze site.
    groetje Lucas en Ypie

  • 01 Juli 2016 - 10:59

    Marjolein Ensink:

    Wat leuk Marije! Heel veel plezier en succes.


  • 01 Juli 2016 - 12:23

    Anneke En Anne:

    Marijke, geweldig dat jij je droom na jaagt. Wij zijn trots op je! Lekker genieten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dronrijp

Marije

Actief sinds 25 Juli 2012
Verslag gelezen: 476
Totaal aantal bezoekers 51221

Voorgaande reizen:

05 Juli 2016 - 15 Augustus 2016

Cowgirl in Amerika

01 Augustus 2012 - 23 Juni 2013

Uitwisseling Brazilië

Landen bezocht: